سیستم پاناسونیک

 

سیستم پاناسونیک KX-TES824 شما یک بخش جدایی ناپذیر از سازمان شما و ابزار اصلی شما در ارتباطات برای مکالمه صوتی است.

این مرکز تلفن، لینک اصلی شما به کسب و کارتان و ارتباط با شرکا، مشتریان، تامین کنندگان، کارمندان، همکاران،دوستان و حتی اعضای خانواده است.

پاناسونیک KX-TES824 یک سیستم پیشرفته Hybrid PBX  است که می تواند به طور موثر از همه نیازهای ارتباطی شخصی و کسب و کار شما پشتیبانی کند.

سیستم پاناسونیک

امکانات سخت افزاری پاناسونیک KX-TES824

سانترال پاناسونیک به شما انعطاف پذیری بی سابقه ای ارائه می دهد که عبارتند از:
– این سیستم از سه خط (CO) و 8 پورت گسترش خارجی پشتیبانی می کند.

– همه امکانات با کارت های اختیاری از پیش ساخته شده و آماده است، بنابراین شما می توانید به راحتی با خارج کردن سیستم از جعبه، از آن استفاده کنید.

– همزمان که نیازهای سازمان شما رشد می کنند، شما به سادگی می توانید ظرفیت را تا 8  خط خارجی (CO) و 24 پورت گسترش*  افزایش دهید
* پورت گسترش ، پورت هایی هستند که برای خطوط تلفن تک خطی استفاده می شوند.
– این سیستم ویژگی هایی را فراهم می کند که می تواند پیچیده ترین خواسته های کاربران آگاه پر هزینه را برآورده سازد.
– شما می توانید حتی انواع مختلفی از وسایل ارتباطی را نیز به پاناسونیک KX-TES824 متصل کنید به عنوان مثال تلفن های بی سیم، ماشین های پاسخگو، کامپیوتر، مودم ها، تایید کننده کارت اعتباری، دستگاه های فکس و هر دستگاه دیگر که با خطوط تلفن معمولی کار می کند.

مدیریت اقتصادی هزینه ها توسط پاناسونیک KX-TES824

سیستم پاناسونیک KX-TES824 یک سیستم ساده با برنامه نویسی آسان و  تعمیر و نگهداری آسان است. امکانات قدرتمند این سیستم عبارتند از:

سه سطح دریافت خودکار با هدایت تماس
– ترافیک تماس اپراتور را کاهش می دهد
– دارای پیام های چند سطحیپاناسونیک KX-TES824 از سیستم دسترسی مستقیم به داخل سیستم (DISA) پشتیبانی می کند.

این قابلیت اجازه می دهد تماس گیرنده خارجی بدون رفتن از طریق یک اپراتور با شماره داخلی مورد نظر خود ارتباط پیدا کند.
خدمات پیام کوتاه
به طور فزاینده ای برای ارسال پیام های متنی اس ام اس و پیام های مقرون به صرفه بین خط ثابت و تلفن همراه کارایی دارد
پیام داخلی ساخته شده (BV)

بدون اضافه کردن یک سیستم پست صوتی جداگانه. کارت پیام تضمین می کند که زمانی که شما در دسترس نیستید، هیچ تماس مهمی را از دست نخواهید داد.
نمایش شناسه تماس گیرنده در SLT و APT
این سیستم با سرویس Caller ID سازگار است، که اجازه می دهد یک کاربر اطلاعات تماس گیرنده را قبل از پاسخ دادن به یک تماس ببیند.
 گزارش فعالیت های تماس

سیستم پاناسونیک
ضبط اطلاعات پیام ایستگاه (SMDR)
سیستم سانترال پاناسونیک KX-TES824 می تواند اطلاعات دقیق تماس را ضبط یا چاپ کند به عنوان مثال تاریخ، زمان، شماره فرمت، شماره تماس ورودی، مدت زمان و غیره
سوابق SMDR می تواند با بهره وری و استفاده از سیستم تلفن به شما کمک می کند به طور موثر هزینه تماس، کارکنان را مدیریت کنید
تماس اضطراری
شما می توانید 5 شماره تماس اضطراری را ذخیره کنید که می تواند محدودیت های تماس را لغو کند. هنگام برقراری یک تماس اضطراری به ارگان هایی مانند پلیس، آتش نشانی، آمبولانس و غیره
مانیتور اتاق
یک تلفن یا تلفن اختصاصی آنالوگ می تواند به عنوان مانیتور اتاق استفاده شود. این ویژگی برای نظارت کردن اتاق کودک یا سالخورده یا برای مقاصد امنیتی مفید است.
محدود کردن ری تماس ها
سیستم را می توان برنامه ریزی کرد تا خروجی غیر مجاز را ممنوع کند. برنامه های خاصی برای محدود کردن و ری تماس های تلفنی راه دور برخی از کدهای منطقه خاص / تبدیل کد ها،  وجود دارد.

پاناسونیک KX-TES824 با بسیاری از ویژگی های ایده آل بسته بندی شده و برای یک کسب و کار کوچک و یا سازمان یا خانه هایی که نیاز به یک سیستم انعطاف پذیر با سانترال کم ظرفیت و با درجه بالایی از پیچیدگی دارند، بسیار مناسب است.


سانترال پاناسونیک و تلفن های بی سیم پاناسونیک - آریا تل سیستم ,پاناسونیک ,tes824 ,تلفن ,پیام ,تواند ,تماس گیرنده ,سیستم پاناسونیک ,محدود کردن ,ری ,گیری تماس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خصوصی دانلود مرورگر سرای غزل طرح درس سواد آموزی دانلود رایگان خشکبار و خرید اینترنتی میوه خشک SampadNur پیک من